L'AFA fa servir TokApp School com a eina per enviar comunicats a totes les famílies de l'escola. Si vols estar al corrent del que passa i gaudir dels serveis de l’AFA, registra’t ara! (Guia per a enregistrar-se a TokApp School).
Podeu contactar amb nosaltres per telèfon, correu electrònic o bé presencialment a la mateixa oficina de l’AFA.
L’horari
d’atenció a les famílies a l’oficina és de 9:00h. a 15:00 i de 16:00 a 17:00h.
977.24.50.91
|
Coordinador de projectes i Activitats extraescolars
Xavi Gils / extraescolars@afapax.cat |
Coordinadora de Menjador-Acollida i Gestió amb les famílies
Cristina Casanova | serveis@afapax.cat
Serves administratius Anna Gené /administracio@afapax.cat
Queixes i suggeriments bustia@afapax.cat
|
Podeu
obtenir informació actualitzada de l’AFA mitjançant aquest blog i també
podeu seguir-nos a Instagram (@afapax).
Només es reparteixen les circulars en paper en el
cas que hagin de ser signades per la família i s’hagin de retornar.
Qualsevol
circular o informació que hàgiu de fer arribar a l’AFA cal entregar-la
directament a l’oficina dins l’horari d’atenció a les famílies o bé
dipositar-la a la bústia de l’AFA.
Les circulars enviades per
l’AFA no s’han de lliurar als tutors/es.
Alumnat nou:
En formalitzar la matrícula se us entregaran uns impresos que haureu d’omplir i retornar a l’AFA per tal de formalitzar la sol·licitud com a persona sòcia de l'AFA. També haureu de notificar les vostres dades i els serveis (menjador i/o acollida) que utilitzaran els vostres fills i filles, així com altres dades si fa ús del servei de menjador.
Alumnat ja matriculat:
Abans de finalitzar el curs les famílies heu de comunicar si hi ha algun canvi en els serveis (menjador i/o acollida) de cara al curs vinent, així com si hi ha canvis en les dades de contacte.